Kas Teil on küsimusi? +372 627 7030
EE RU

Tagastuse ja vahetuse tingimused

Kvaliteetsete kaupade tagastamise tingimused

Kui Ostja ei ole oma ostetud kaupadega rahul, saab need tagastada 14 päeva jooksul pärast kohaletoimetamist.
 
Kaupade tagastamiseks või vahetamiseks võtke palun meiega ühendust e-posti aadressil [email protected], märkides oma tellimuse numbri, tootekoodi, nime, koguse ja tagastamise põhjuse.
 
Kauba saab tagastada, kui seda ei ole kasutatud, pestud ega triigitud, see on kahjustusteta, ei ole kaotanud oma algset välimust, on esialgsel kujul ja Ostjal on alles originaalpakend. Madratseid, kattemadratseid, eritellimusel valmistatud ja mittestandardseid tooteid ei saa tagastada.
 
Ostja nõuetele mittevastavaid kaupu saab tagastada Ostjale sobiva kulleriga aadressile: Laisves pr.
71A, LT 07189, Vilnius. Samuti on võimalik tarne kokkuleppel Müüja kullerteenusega. Kauba kullerteenusega tagastamisel, peab Ostja tagama, et kaup on ohutult pakitud, nii et kauba originaalpakend ja kaup ise ei saaks transpordi käigus kahjustada.
Tagastades kvaliteetse kauba Müüja kullerteenuse kaudu tasub saatmiskulu Ostja.
Kauba kättesaamisel hindab Müüja selle kvaliteeti ja tagastab kauba eest tasutud summa 15 tööpäeva jooksul alates tagastatud kauba kättesaamisest.
 
Kaubad, mida ei saa tagastada:
 
Kõik madratsid ja kattemadratsid.
Tooted, mis on valmistatud Ostja erimõõtude (mittestandardsed mõõdud) järgi, ei kuulu tagastamisele. Näiteks: mittestandardsed madratsid, kattemadratsid, madratsikatted, voodipesukomplektid, voodilinad.
 
Tähtis! Ostja tagastab kauba omal kulul või soovi korral võib Müüja ise tellida kullerteenuse, mille eest esitatakse kliendile arve.
 
Tähelepanu! Kui Ostja tasus toote eest sooduskupongiga, tagastatakse kupong ja makstud lisasumma. Kinkekaarte ei saa lunastada sularaha vastu.

Puudustega kauba tagastamise tingimused

Kui Ostja on soetanud halva kvaliteediga, defektse kauba või on saanud kauba, mida ei ole tellinud, peab Müüja selle asendama.
 
Kaupade vahetamiseks võtab Ostja ühendust e-posti aadressil [email protected], märkides oma tellimuse numbri, tootekoodi, nime, koguse ja tagastamise põhjuse.
Puudustega kauba kohta saab pretensioone esitada 14 tööpäeva jooksul.
 
Kauba võib Ostja saata Müüja aadressile või tuleb Müüja kaubale ise järele.
Kauba tagastamisel peab Ostja tagama kauba ohutu pakendamise, et kauba originaalpakend ja kaup ise ei saaks transpordi käigus kahjustada.
 
Müüja hüvitab tarnekulud.

Vigased kaubad asendab Müüja teiste kvaliteetsete kaupadega või tagastab Ostja tasutud summa. Müüja kohustub tagastama Ostja raha 15 tööpäeva jooksul alates tagastatud kauba kättesaamisest.
 
Tellimuse tühistamise kord
 
Kui Ostja on tellimuse teinud, saab ta tellimuse vormistamisel esitatud e-posti aadressile tellimuse kinnituse.
 
Tellimuse tühistamiseks teavitab Osja Müüjat e-posti aadressil [email protected] või telefonil +372 627 7030 ja märgib ära tellimuse numbri.